nuffnang :D

Saturday, September 29, 2012

HAPPY BELATED BIRTHDAY,LOVELY CUZZY! ♥

Assalamualaikum & Salam 1Malaysia rakan2 bloggerku :)

Pada 24.September 2012 yg lepas iaitu hari Isnin, Sepupu aku telah menyambut ulangtahun kelahirannya yg ke 23tahun :) Aku memang rapat giler dgn sepupu aku yg sorang ni cause kedudukan rumah kami berdekatan je dan membesar bersama2 walaupun dia lebih berumur dari aku. Lau korang masih ingt, entry pasal sepupu aku ni penah gak aku share lau xsilap tahun 2010? jap erk. Aku cari lau ade link aku share jap g.
click kat sini! click la kat link tu boleh refresh balik pasal sepupu aku ni. Entry tu masa November 2010 aku pnh share dulu. 2 tahun dah berlalu masa tu dia dah bertunang dan sekarang dia sudahpun berumahtangga bersama suami tercinta :& bakal menjadi ibu xlama lagii! Alhamdulillah rezeki Allah. Dalam usia yg muda dia dpt menempuhi pelbagai cabaran hidup & brsedia menjadi seorang ibu. Sepupu aku ni badan kecik je dari aku. Kalau org tengok mesti ingt dia masih g budak sekolah~ haha~ Kenyataan nya org xtau bakal ibu rupanya. 
Nak dipendekkan cerita, hari ni kami sekeluarga dijemput ke majlis harijadi dia la tadi dalam pukul 4.30 mcm tu lepas Asar. Buat kecil2 je undang family terdekat. Semua ahli keluarga ada tadi cuma ada srg dua je yg xdpt hadirkan diri krn masalah2 tertentu. 
Aku ada snap snap pics tadi sikit. Aku busy gak tadi tu xleh nk snap byk2. 

ignore cake yg 6 tahun tu. tu anak buah aku yg punya. hehehe

nak tgok sepupu aku? 
yg pakai kacamata tu la cousin aku :)

okay . sampai sini dulu entry kali ni

HAPPY BIRTHDAY SIS! MAY GOD BLESS YOU AND MAY YOUR LIFE FULL WITH HAPPINESS! I LOVE YOU NOORANIEZA SOFIA RABUDIN ♥

No comments:

Post a Comment