nuffnang :D

Friday, September 28, 2012

OLD SONG THAT REMIND ME OF SOMEONE :)

Assalamualaikum teman2 blogger ku sekalian! :)
Jam dah menunjukkan ke angka 12.50 tengahmlm tapi mata aku yg cantik ni tetap gak xnk terlelap! 
Oleh kerana keboringan yg melanda kerana dh xtau nk buat pe, aku pn pergi ke youtube untuk mendengar lagu. Search punya search! Pappp! terkeluar lak lagu yg mengingatkan aku dgn seseorang 2 tahun lepas. Xde la rindu cuma tringat je xde apa yg nk d rindu sebab rasa semua dah pergi jauh :) 
Teringat masa dia nyanyi lagu tu before aku tidur setiap malam. wahh indah nya kenangan dulu.. Nak buat cane bukan kita yg tentukan semua. Itu ada sejarah yg tak mungkin akan berulang lagi. Sekarang adalah masa untuk berlari ke depan dan mempertingkatkan diri ke arah yg lebih baik dari sebelumnya! 
So, aku nk kongsi la lagu tu dgn korang. i know right yg ada sesetengah org dh tau kewujudan lagu ni coz memang dh lmk gak lagu ni dlm era muzik ni.

                                                KU INGIN KAMU by ROMANCE

lyric :


Demi semua yang aku jalani bersamamu
Kuingin kau jadi milikku
Kuingin kau disampingku

Tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
Dan hanya dirimu yang bisa
Membawa surga dalam hatiku

ref:
Kuingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani…

Sentuhanmu
Bagaikan tangan sang dewi cinta
Yang berhiaskan bunga asmara
Dan membuatku tak kuasa

Back to ref

Di setiap arung gerakmu
Tersimpan di hati kecilku
Bahwa dirimu terindah untukku

Back to ref

ref2:

Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernafas
Selama Tuhan masih mengizinkan
Kuingin selalu menjagamu

Back to ref2 [3x]

Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernafas

No comments:

Post a Comment