nuffnang :D

Saturday, September 22, 2012

HARI SUKAN KVKU 2012 :)

Assalamualaikum & Salam 1Malaysia..

Entry kali ni nk cite pasal Hari Sukan Kolej Vokasional Kuching pada bulan Julai lalu sebelum puasa lau xsilap. 2 bulan yg lepas dah aktiviti ni berlangsung tapi baru hari ni dapat nk update. 
Pada hari tu aku ditugaskan sebagai PENJAGA MASA & tugas aku adalah untuk mencatat masa atlet2 tu berlari. So, aku duduk kt tengah2 padang ler dgn cikgu2 yg lain & dayana :)
hari tu, kami dibahagi kepada 4 buah rumah sukan iaitu ALPHA,BRAVO,CHARLIE & DELTA :)
ALPHA mewakili warna BIRU, BRAVO mewakili warna MERAH, CHARLIE mewakili warna OREN & DELTA mewakili warna HIJAU. Aku seperti kebiasaannya tidak mengambil apa2 acara disebabkan masalah kesihatan yg tidak begitu mengizinkan aku berbuat sedemikian. EH? lupa lak nk ckp, Aku adalah salah seorang pelajar yg mewakili RUMAH SUKAN ALPHA :) Aku hanya menyertai acara perbarisan je haritu. 
Gambar2 ni akan menceritakan segalanya yg terjadi pada hari tu :) Just check it out!

ni acara pertama hari tu. Acara perbarisan.

ni mascot rumah sukan masing2.

Acara kedua ialah..
persembahan dari budak2 KV tahap 1.

ni pulak pics rumah sukan aku :)  Carilah dimana keberadaan aku :)

Selepas acara perbarisan bermula. tibalah acara yg dinanti2 iaitu acara balapan. Ini ada sedikit cebisan2 gambar yg dpt diambil.


atlet2 yg berjaya 

penjaga masa :)

 ni lak wajah2 para atlet KVKUCHING!

DAN INI! WAJAH2 PENYOKONG SETIA!


Acara berlangsung dari pagi sehinggalah ketengahari. Acara kemuncak haritu adalah acara tarik tali antara pelajar dengan pelajar dan pelajar dgn tenaga2 pengajar. Malangnya takde gambar yg dpt diambil cause xleh nk rapat kt tmpt acara blgsung. 
Okay tu je untuk kali ni. Enjoy ur reading guys! :)


No comments:

Post a Comment