nuffnang :D

Saturday, September 15, 2012

ANUGERAH PELAJAR CEMERLANG KOLEJ VOKASIONAL KUCHING :)

                                       Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia buat rakan2 ku :)

ni dah masok entry ke-3 hari yang sama dan jarak waktu yang tidak terlalu jauh. Hari ni mcm rajin lak nak update blog yg lama dah bsawang ni. Aku memang cmni lah kan. Kalau dh rajin nk update tu rasa nak trus je update tak henti henti tapi bila dah malas nak g on laptop pun trasa berat je tangan. hahaha. Entry kali ni aku nak cite pasal Anugerah pelajar Cemerlang yg sekolah sku buat tiap kali lepas exam. Aku adalah salah sorang daripadanya. cehh. berbangga tul . hahaha. xde la bangga tapi rsa mcm suka la bla dihargai & kira penat lelah study tu bebaloi gak. Aku selalu brada dalam ranking top 3 dlm class & selalu menggondol MataPelajaran terbaik untuk Subjek Bahasa Melayu. syukur alhamdulillah. memang aku minat Subjek tu dari dulu lagi :) hmm. xnk la explain panjang lebar nanti korang borink plak. meh sini aku share kt korang wajah2 pelajar cemerlang warga kolej vokasional kuching,sarawak ni. 

CARILAH KT MANA AKU :)

SEMOGA KEJAYAAN INI AKAN BERKEKALAN HENDAKNYA :)
AKU MENGHARAPKAN SESUATU YG BAIK AKN BERLAKU & RESULT SPM AKU GEMPAK! 

No comments:

Post a Comment