nuffnang :D

Saturday, September 15, 2012

SAYA KEMBALI MEMENUHI JANJI!

              Assalamuaikum & Salam sejahtera wahai sahabat2 bloggerku :)

Here i am! :) Menghilang sejak beberapa bulan yang lalu. Kehilangan ku bukanlah sesuatu yang disengajakan cuma aku ada penyakit yang tak ada lagi penawar kat dunia ni. Nak tau sakit ape? MALAS. tu lah penyakit yang tengah menyerang aku selama beberapa bulan ni. Actually bukan lah malas sangat cuma BUSY & kekangan masa je. Masa dipenuhi dgn aktiviti2 sekolah & kerja2 sekolah serta kopentensi yang harus diselesaikan sebelum SPM. Oh ya! Aku kan CALON SPM 2012 kalau korang xingt la umur aku sekarang ni kan dah 17tahun. Cepat je masa berlalu kan. Tahun depan dah xjadi pelajar sekolah lagi dah. Sedeh gak nak tinggalkan kengkawan aku yg KEREK2 tu hahaha! Saje je nk me remind kan korang yg aku ni kt Kolej Vokasional Kuching. alaa risau gak kalau korang lupe aku study kt ne kan. hehehe. nak tgok tak pic aku pakai baju koprat? g pn lame gak dah tak share pics dgn korang kan? hehehe 

                                  ni haaaa. ada perbezaan tak dgn yg sebelumni?

tapi ni pic tahun lepas masa form 4. aku xde pic baru yg pakai bju koprat time form 5 laa. kalau yg bju form5 aku ade tanda tau kat bahu tu. mcm SECURITY punya. tapi kat situ tertulis PENGAWAS :) almaklumlah aku kan pengawas yg berdedikasi. hahahaha. berdedikasi lah sangat. nak kata aku ni fuck the rule xde la sangat cuma sikit je la. hahaha. ala. byk sangat nak share dgn korang psal sekolah. nanti entry seterusnya, aku cerita pasal schoolmates aku and others activity kay? byk gak yg berlaku semenjak aku menghilangkan diri. nanti aku share kt korang sumeee :)
sebelum terlupa. ni wajah terbaru aku yg xbrapa nak sweet untuk tahun 2012 ni. saje je nak share. standard la xsah kalau blogger xshare pics aite? hehehe

           tengoklah ni, semenjak dah membesar ni,muka pun ditumbuhi jerawat2 yg nakal.
                                             nie pic before raya. rambut masih lagi panjang :)
                                                       ni pakaian untuk hari jumaat yer.

ni sehari before raya 2012. gunting rambut lerr :)


okay. tu je lah untuk entry 1st after aku menghilang ni. lepas ni aku update lagi k? Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment