nuffnang :D

Saturday, September 15, 2012

AWESOME ADORABLE GORGEOUS YEAH ITS HER,DAYANA ZAQQIRAH ZAKIR ♥

                   DAYANA ZAQQIRAH ZAKIR ♥

korang kenal ke dgn sape yg aku tgh mention nie? mesti tak kan? memang xlah. pompuan nie bukannya famous pon! hahahaha! xde ar. gurau jer. name given Dayana Zaqqirah binti Zakir. She's 17 y.o. Pompuan ni keluar dari perut mak dia 22.12.1995. Pompuan ni memang pndai pilih tarikh yg sesuai nk keluar. cam tau2 je yg hujung2 bulan tu org dah gaji. hahaha. Mesti korang hairan kan nape aku nie meracau xtentu pasal je pasal pompuan nie? haaaa sebelum tu biar aku tunjuk jap wajah perempuan nie.

cute kan? ala2 Tiz Zaqyah gituu. ni lah Dayana. She's  my bestbestfriend! :) Actually, sebelum ni kami xrapat pun. just anggp budak ni one of my classmate je. xdisangka2 skrg ni boleh kamceng! Pompuan ni kepala memang kerek ar. Sama je cm aku. sebab tu kami leh jd kawan baik :) Pompuan ni dulu rapat dengan aku punya musuh & pernah gak mgaku kt aku yg dia pernah gak ckp aku kt blakang dulu disebabkan pcy sgt kata sihantugigi tu hahaha! tapi xkesah la. aku tau dia org yg cane kan. What past is past. Now, budak nie part of my life! :) Aku kan xleh klau xde dia bsama kt dalam kelas tu. rasa mcm kosong & sunyi je xde org yg nk dgn bcakap & ketawa mcm org gila -,- and yeah i know dia pun xdpt kalau xde aku kt kelas tu memang dia xdpt lh nk survive. ahaha! Org salu cakap bodoh pasal kami. Mcm2 org kutuk kami tapi kami xkesah. As long as kami masih lagi dpt study dgn baik and beat suma org yg ckp bodoh tu. cakap je pndai tapi otak tarakkk -,-
She loves JUSTIN BIEBER damn much! idk why. she's obsessed w him until korang tau? Sampai nangis2 xleh nk g konsert BIEBER kt KL dah 2 taun bturut2 ni. Betapa sayang & gila nya die nie kt si Justin tu. Aku xdpt la nak imagine kalau Justin tu tiba2 mucul kat depan dia memang dia ada dua pilihan je. Pengsan atau Gila sebab seolah2 bulan jatuh ke riba. hahahahaha! *joke
Budak ni otak memang hebat. Dia lawan aku kt dalam kelas tu. Tapi kami belawan hanya dalam pelajaran k? well. lawan secara sihat :) ranking kami memang xjauh sangat pn. yang pastinya otak dia lebih cergas dr aku kadang2. hahahaha. Dia sangat memahami aku lebih dari orang lain faham aku :) she will always be beside me kalo aku ada masalah. Kalo aku sorokkan masalah aku pun dia boleh je detect yang aku ni ada masalah. Terer kan budak ni? :) Itulah maksud kawan. will always understand each other :)
Dia penceria aku. Dia selalu dpat membuat aku tersenyum bila aku bersedih sekalipun. aww i love her. just cant imagine if i lost her one day :(

Okaylah. thats all i can share with you about her :) its too much to describe bout her. She will always be mine! :) LOVE YOU BABE ♥

                                           disini aku ingin kongsikan gmbar2 kami bersama :)






I LOVE YOU BABE! TAKE A GOOD CARE OF YOURSELF & MAY OUR FRIENDSHIP WILL  STAY BE LONG LASTING FOREVER ♥

No comments:

Post a Comment