nuffnang :D

Monday, November 22, 2010

KAKAK TEMAN SAHABAT SAUDARA :)

HYE SEMUA! Saya ingin berkongsi mengenai KAKAK TEMAN SAHABAT SAUDARA saya iaitu NOORANIEZA SOFEA BINTI RABUDIN. Dia adalah seorang yang sudah saya anggap seperti kakak saya sendiri juga sebagai teman saya. Dia banyak membantu saya di dalam semua hal. Dia selalu ada di saat saya terjatuh dan dialah yang membangunkan semangat saya. Dia seorang yang berperwatakan menarik bagi saya. Seorang yg betudung dan sentiasa menjaga penampilan dirinya. Dia seorang yang lemah lembut pada asalnya tetapi jaga2 sekiranya dia sudah datang belang nya. pasti semua tidak berani menghampiri dirinya. HAHAHA. Kami berkongsi masalah dan kesenangan bersama, Dia sudah pun bertunang dan mungkin akan mendirikan rumah tangga insyALLAH pada tahun 2011 . Aku sentiasa mendoakan kesejahteraan hidup nya di dunia dan akhirat. Sekiranya dia membaca blog ini, saya ingin mengucapkan berbanyak2 terima kasih kepada dirinya. AKU SAYANG KAU NIE :)



inilah orang yang saya maksudkan sebagai kakak dan juga teman saya :) ini semasa di majlis pertunangan pada september yang lalu :)

No comments:

Post a Comment