nuffnang :D

Tuesday, November 30, 2010

BULAN OH BULAN :)

HELLO BUDDIES! :)

Alhamdulillah sekarang kita sudah berada pada bulan yang baru iaitu bulan December :)

November telah pun berakhir dengan leganya kelmarin . Many things has happened in that month. Maybe its my nightmare that i have to forget . huhuhu. 

October juga menjanjikan sesuatu yang bahagia buat aku. Tetapi semua nya itu hanya mimpi indah yang seakan2 di bina hanya untuk sementara. Kegembiraan yang hanya sementara itulah yang telah menjanjikan kebahagiaan palsu buatku. Tetapi semua itu telah menyedarkan diriku agar tidak mudah untuk mempercayai seseorang dengan mudahnya :) Aku bersyukur kerana ALLAH menyedarkan aku lebih awal daripada terhanyut terus di arus penipuan seorang perempuan. OH TIDAK! i dont want to remember those thing anymore!

Tetapi aku hanya harapkan agar perempuan itu sedar akan kesalahan dan kejahilannya selama ini. Sedarlah wahai hamba ALLAH. Kembalilah ke jalannya sebelum terlambat.
oh yea, forget about the past month! :)

DECEMBER OH DECEMBER! :)

Today is 1st of Dec. I hope everything goin' fine in this month. Aku mengharapkan lebih banyak kegembiraan pada bulan ini. Aku ingin melupakan semua kesedihan sebelum bermulanya TAHUN BARU. Aku ingin menghabiskan tahun ini dengan kegembiraan bukannya kesedihan yang aku telah alami selama ini. Aku ingin membuang segala sisa baki sedih,pedih & kesengsaraan yang tinggal dalam hidupku. Dengan itu, hanya DECEMBER bulan yang ku harapkan untuk melupakan semuanya. Semoga ALLAH memperkenankan bulan ini. Semoga ALLAH merahmati semuanya. AMIN :)



No comments:

Post a Comment