nuffnang :D

Sunday, October 14, 2012

MAKAN UNTUK HIDUP!

SALAM.

boring nye hari ni.. Hujan kat luar dr pagi sehingga kini turun tanpa henti... Rahmat Allah kan? Alhamdulillah.

Tapi ada satu benda yg buat aku memang xleh nk duduk diam time hujan! 
nak tahu apa? MAKANAN! time2 gini memang aku sgt perlukan makanan~ Asal hujan je memang aku akan automatik lapar! 
Apa punya perut la ni~ hahah~

Baru je aku siap buatkan satu resipi tengahari tadi.
BANANA CHEESE! 

heeee. tapi mak aku yg beli pisang goreng. Aku cuma g tambahkan susu pekat & cheese parut je kt atas tu. hehehe. sedapp wo! terbaikk sangat time hujan ni!  :)

dan ini! 

mee goreng AREEZA CAFE!

AREEZA CAFE tu kedai makan keluarga hasil perkongsian mak aku & aunty aku :)
Sedap tau mee ni. ni favourite food aku kalau makan kt kedai mak aku tu. 

tapiiiiiiiiiii... aku xmkn pun mee goreng tu sebab ada seorang hamba Allah yg kejam sangat makan xtinggal kat aku :(

ABANGGGGGGG! 

Abg aku yg pergi melahap semua mee goreng tu~ huuu @-@

okay sekarang nak pergi suruh mak buat meggi lak. sebab lapar. tgn aku xmengizinkn aku buat keje dulu . hehehe. sekian.

No comments:

Post a Comment