nuffnang :D

Tuesday, October 9, 2012

2 DAYS OF MC's~

Salam..

Masuk hari ni dah 2 hari aku cuti & tidak menghadirkan diri ke sekolahhh disebabkan demam & asthma aku yg menyerang kembali disebabkan cuaca yg tidak menentu di Kuching. Kuching sekarang ni tgh dilanda JEREBU yg teruk!~ 
Oleh disebabkan itu lah aku ni terkena tempiasnya. Aku memang jenis yg sensitif lebih2 lagi keadaan cuaca yg sebegini. Aku ada Asthma sebab tu xleh nk kena dgn cuaca atau keadaan yg berdebu dan terlalu panas boleh membuatkan aku sesak nafas huuu -,- Sakit memang tersangat sakit lah sekarang ni. kalau diikutkan hati memang aku xnk x turun sekolah memandangkan hanya tinggal beberapa hari je nk SPM tapi apakan daya aku manusia biasa yang mempunyai antibody yg sangat lemah! 
Aku pergi ke klinik Saadiah untuk mengambil mc's dan dia bagi aku 2 hari mc's. Dia nak bagi seminggu tapi aku xnk! Aku ckp je aku dh okay! xnk aku semingguu! Aku boleh bayangkan kalau seminggu memang aku terlepas banyak bendaaa~ 
Biar aku sakit asalkan aku tidak ketinggalan dlm pelajaran.. SPM penentu hidupku. xsggp aku bayangkan kalau aku xdpt achieve apa yg aku nak... ohh noo.. 
Aku berada kat klinik hari ni lebih kurang 2 jam! sebab ramai org. Aku pergi pun setakat nk amik mc je sbb ubat aku memang dh ada khas utk penyakit aku haha~ 
Sempat gak aku tngkp pics dlm klinik tu tadi..

Dr yg bertugas ialah doc Saadiah sendiri kerana disebelah malam akan  diganti dgn doc lain.. Aku memang dh trbiasa dgn doc ni sbb dia lemah lembut org nya. hehehe. 

Banyak benda yg aku terlepas kat sekolah 2 hari ni! xsbar nak turun esok! Mudahan esok aku dpt meneruskan persekolahan krn aku dh boring berada d rumah dan berulang ke hospital/klinik. boringg~~~

Doakan aku ya teman2 blogger ku! sayang korang! nnti sambung g. makan dulu! bye2! :D

No comments:

Post a Comment