nuffnang :D

Friday, October 5, 2012

WEEKDAYS YG SANGAT SIBUK!

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia! 

PENAT!!!!! 
Satu perkataan yg dpt memberikan seribu satu pengertian kepada korang semua. Menghilang untuk seminggu ni membuat aku rasa mcm xtahu je nk buat pe. I mean like aku sangat busyyy minggu ni dgn hal2 sekolah & kerja2 sekolah yg x siap lagi.. huhu.. 
Aku nk update pun xsempat sebab pack sangat jadual minggu ni xdpt nk buat pe dah~ memang focus dgn buku &aktiviti seharian je la gamaknya. 
Mcm2 entry yg aku nk update untuk melepaskan geram minggu ni kerana xdpt update! hari ni pun baru je sampai rumah dari sekolah~ Sabtu pun ada classs aaaa~ tapi entry2 tu nanti2 la aku update k. nak rehat2 jap :)

okay thanks! :)


2 comments:

  1. PENAT TO .. EKEKE .. XPELA DEAR .. BELAJAR KAN .. T DA ABES BLAJAR .. RINDUUU SGT NAK BELAJAR BLIK ..

    ReplyDelete
  2. hehehe.. tu la sis.. sangat penat minggu ni. otak mcm xnk gerak je ni. hehehehe.

    ReplyDelete