nuffnang :D

Monday, December 13, 2010

Mata ku yang 'cantekkkk' -,-

Jam sudah pun menunjukkan ke jam 5.10 pagi. Huhu ade setengah jam je lagi nak Subuh tapi mata aku nie xngantok lagi malah btambah segar pulakkk mcm tak nak ttup je bahkan sehari nie aku penat sangat lepas menemankan cousin & aunty aku ke pasar membeli barang untuk doa selamat malam nie . Aduhh sungguh menyeksakan rasanya. Layan fb dr tadi borink dah rasanya so aku update lah blog nie hehehe. Apelah nasib aku 2 3 hari nie mata ku yang 'cantek' ini buat hal pulak xtahu ape dh jadi ngn mata nie yg xnak lelap ~ aduhh tolong selamatkan akuuuuu daripada perkara ini terus berlarutann .. esok aku confirm mengantuk punyelah~ xleh nk tido esok coz tpksa tlg kt umah aunty aku plak adehhh what to do nieeee? huh -,- aku dlm dilema disebabkan mata ku yang 'cantek' ini~~ pasni aku nk test tido lah . smpai sini dulu yer esok esok sambung lagi bye2 selamat pagi semua :)

No comments:

Post a Comment